» Въпрос към администраторът |
Stancho |
2007-03-27 00:23 |
Добаър вечер, едва ли сте online, но се надявам на отговор. С бтк adsl 512 съм, всичко е наред само до момента в който ми се отвори прозорчето. После ми изписва Водео спряно ... Спряно ли е видеото или при мен е проблема ? |
» Защо не успявам да заредя услугата „ VIP BROTHER |
admin |
2007-03-27 00:25 |
След като инсталирате последната версия на плеъра е препоръчително да извършите няколко допълнителни настройки и ьпгрейди. 1. Стартирайте плеъра и от менюто "Help" изберете "Check for Player Updates". ( Help --> Check for Player Updates; ). 2. Проверете опцията "Detect connection speed(recommended)" от менюто "Tools --> Options --> Performance" дали е избрана, ако не е - изберете я. ( "Tools - Options - Performance" --> Detect connection speed(recommended) ) 3. Проверете дали firewall спира връзката Ви към сървъра за излъчване. Това можете да направите като изпълните следната команда от MSDOS прозорец: telnet www.bigbrother.bg 11666 Ако нямате проблем с firewall ще видите черен екран.
Ако получите съобщение за грешка, това означава че има firewall който забранява достъпа Ви до сървъра за излъчване. Изключете firewall-а на Windows ("Control Panel --> Security Center", от насройките на мрежовия интерфейс). Проверете дали имате инсталиран и активиран допълнителен софтуер и го спрете. Опитайте пак с горната команда и ако проблемът не е отстранен се свържете с Вашия интернет доставчик за прорверка на неговия firewall.
4. Ако екранът на Вашия компютър става зелен докато гледате "Vig Brother на живо", това се дължи на "bug" в Windows Media Player и е необходимо да се инсталира "patch", който го поправя. Моля прочетете статията на Microsoft по въпроса от този адрес http://support.microsoft.com/kb/898549/en-us и си изтеглете patch-a от този линк в статията: Download the WindowsMedia10-KB898549-x86-ENU.exe package now
5. Възможно е да имате активирани антивирусни програми, чиито настройки да не допускат отварянето на pop-up прозорец, в какъвто се гледа „ VIP BROTHER на живо”. В такъв случай е добре да коригирате настройките и да презаредите сайта. Препоръчваме Ви също да изтриете всички Temporary Internet Files от меню Tools / Internet Options на Вашия Internet Explorer. Ако все още не успявате да заредите pop-up прозореца, проверете дали настройките на Вашия браузер позволяват отварянето на pop-up прозорци – в меню Tools маркирайте опцията Turn off pop-up Blocker. |
» Sled vsichki nastriki se poluchava tova |
slamata |
2007-03-27 00:25 |
na 10 sek kato mi spre se poiaviva Грешка: Windows Media Player encountered a problem while playing the file. For additional assistance, click Web Help a vuv browsera mi dava error in page: line:80 Char: 4 Error: 'document.Player' is null or not an object Code: 0 URL: http://www.bigbrother.bg/pop-up-live.pcgi?multicast=undefined |
» PLS |
Sakera |
2007-03-27 01:00 |
Dobyr vecher,molq vi kajete kak da si kupim ecard ot chujbina!Nie sme v Greece imame i Bulsatcom,no tam nqma Nova +,i kato proverihme v saita vi ,ni iskat kartata koqto razbrahme che ne mojem da si q zakupim ot tuk,nie imame wincard piraeus bank(visa),no zashto ne mojem da si platim s neq!Molq vi otgovorete ni!Blagodarim vi predvaritelno! |
» Проблемът ... |
stancho |
2007-03-27 01:09 |
Направих всичко възможно което е описано, всичко ми е наред и пак ми изписва "Видео: спряно" |
» . |
ari |
2007-03-27 05:54 |
Пуснете си видеото. |
» Смяна на камерите |
HristoBojkov |
2007-03-27 07:58 |
За тези със спряното Видео - натиснете триъгълничето което стандартно във всякаква техника е пускане на видеото - след 10-15 секунди пауза ще тръгне.
И към тези които режисират. Моля ви спрете с тези статични камери които по цял ден дават само една гледка - не е ли възможно всеки 5-10 минути да давате пофлед от различна камера? Не може ли по-широко да огледаме къщата? |
» видеото спряно? |
yvsot |
2007-03-27 08:29 |
Защо? Направих проверката с telnet ... 11666 - всичко е ОК, показа ми се черен екран. А ми сега? Бутона на преъра "триъгълничето" не ми е активно! |
» Здравейте |
admin |
2007-03-27 08:34 |
какъв плеър и абонамент ползвате? |
» Към admin.. |
Stancho |
2007-03-27 11:37 |
Добър ден, ползвам WMP 10, който никога не ми е правил проблеми. Направих всичко, което бяхте описали по горе. И отново ми пише "Видео: спряно" На BTK adsl 512 съм. |
» Здравейте |
admin |
2007-03-27 11:42 |
При проблеми с гледането на живо за абонати на БТК ADSL се свържете се с ADSL Helpdesk - тел. 0700 17111 . |
» . |
mladen |
2007-03-27 11:45 |
И аз ползвах WMP10 ,след думите на админа направих тези промени стъпка по стъпка , пробвах с WMP11 с всички пачове и ъпдейти към него но ефекта е същия. Хайде стига вече с тея фишеци, всички разбраха че проблема е при вас а не при простосмъртните хорица. но мисля че не хората трябва да ви руптаят на главите а именно БТК защото договора ви евентуално е с тях , а очевадно не им изпълнявате услугата. |
» . |
mladen |
2007-03-27 11:47 |
Админе , не ти ли писна да copy/paste-ваш 2 еднакви съобщения ? Просто ако трябва върнете си старата база данни с които бяхте на ББ1,2,3, и т.н , тогава наистина нямаше проблем. |
» vyrnete se kym staroto izly4vane |
dungov |
2007-03-27 11:51 |
NAPRAVETE NE6TO |