Анкета

Коя е най-изненадващата двойка съквартиранти във VIP Brother 2?

Архив

Архив
Opet

» Форум Сайта Въпрос към администраторът

Нов Отговор
 
тема автор дата
» Въпрос към администраторът Stancho 2007-03-27 00:23
Добаър вечер, едва ли сте online, но се надявам на отговор. С бтк adsl 512 съм, всичко е наред само до момента в който ми се отвори прозорчето. После ми изписва Водео спряно ... Спряно ли е видеото или при мен е проблема ?
» Защо не успявам да заредя услугата „ VIP BROTHER admin 2007-03-27 00:25
След като инсталирате последната версия на плеъра е препоръчително да извършите няколко допълнителни настройки и ьпгрейди.
1. Стартирайте плеъра и от менюто "Help" изберете "Check for Player Updates". ( Help --> Check for Player Updates; ).
2. Проверете опцията "Detect connection speed(recommended)" от менюто "Tools --> Options --> Performance" дали е избрана, ако не е - изберете я. ( "Tools - Options - Performance" --> Detect connection speed(recommended) )
3. Проверете дали firewall спира връзката Ви към сървъра за излъчване. Това можете да направите като изпълните следната команда от MSDOS прозорец:
telnet www.bigbrother.bg 11666
Ако нямате проблем с firewall ще видите черен екран.

Ако получите съобщение за грешка, това означава че има firewall който забранява достъпа Ви до сървъра за излъчване. Изключете firewall-а на Windows ("Control Panel --> Security Center", от насройките на мрежовия интерфейс). Проверете дали имате инсталиран и активиран допълнителен софтуер и го спрете. Опитайте пак с горната команда и ако проблемът не е отстранен се свържете с Вашия интернет доставчик за прорверка на неговия firewall.

4. Ако екранът на Вашия компютър става зелен докато гледате "Vig Brother на живо", това се дължи на "bug" в Windows Media Player и е необходимо да се инсталира "patch", който го поправя. Моля прочетете статията на Microsoft по въпроса от този адрес http://support.microsoft.com/kb/898549/en-us и си изтеглете patch-a от този линк в статията: Download the WindowsMedia10-KB898549-x86-ENU.exe package now

5. Възможно е да имате активирани антивирусни програми, чиито настройки да не допускат отварянето на pop-up прозорец, в какъвто се гледа „ VIP BROTHER на живо”. В такъв случай е добре да коригирате настройките и да презаредите сайта. Препоръчваме Ви също да изтриете всички Temporary Internet Files от меню Tools / Internet Options на Вашия Internet Explorer.
Ако все още не успявате да заредите pop-up прозореца, проверете дали настройките на Вашия браузер позволяват отварянето на pop-up прозорци – в меню Tools маркирайте опцията Turn off pop-up Blocker.
» Sled vsichki nastriki se poluchava tova slamata 2007-03-27 00:25
na 10 sek kato mi spre se poiaviva Грешка: Windows Media Player encountered a problem while playing the file. For additional assistance, click Web Help a vuv browsera mi dava
error in page:
line:80
Char: 4
Error: 'document.Player' is null or not an object
Code: 0
URL: http://www.bigbrother.bg/pop-up-live.pcgi?multicast=undefined
» PLS Sakera 2007-03-27 01:00
Dobyr vecher,molq vi kajete kak da si kupim ecard ot chujbina!Nie sme v Greece imame i Bulsatcom,no tam nqma Nova +,i kato proverihme v saita vi ,ni iskat kartata koqto razbrahme che ne mojem da si q zakupim ot tuk,nie imame wincard piraeus bank(visa),no zashto ne mojem da si platim s neq!Molq vi otgovorete ni!Blagodarim vi predvaritelno!
» Проблемът ... stancho 2007-03-27 01:09
Направих всичко възможно което е описано, всичко ми е наред и пак ми изписва "Видео: спряно"
» . ari 2007-03-27 05:54
Пуснете си видеото.
» Смяна на камерите HristoBojkov 2007-03-27 07:58
За тези със спряното Видео - натиснете триъгълничето което стандартно във всякаква техника е пускане на видеото - след 10-15 секунди пауза ще тръгне.

И към тези които режисират. Моля ви спрете с тези статични камери които по цял ден дават само една гледка - не е ли възможно всеки 5-10 минути да давате пофлед от различна камера? Не може ли по-широко да огледаме къщата?
» видеото спряно? yvsot 2007-03-27 08:29
Защо? Направих проверката с telnet ... 11666 - всичко е ОК, показа ми се черен екран. А ми сега? Бутона на преъра "триъгълничето" не ми е активно!
» Здравейте admin 2007-03-27 08:34
какъв плеър и абонамент ползвате?
» Към admin.. Stancho 2007-03-27 11:37
Добър ден, ползвам WMP 10, който никога не ми е правил проблеми. Направих всичко, което бяхте описали по горе. И отново ми пише "Видео: спряно" На BTK adsl 512 съм.
» Здравейте admin 2007-03-27 11:42
При проблеми с гледането на живо за абонати на БТК ADSL се свържете се с ADSL Helpdesk - тел. 0700 17111 .
» . mladen 2007-03-27 11:45
И аз ползвах WMP10 ,след думите на админа направих тези промени стъпка по стъпка , пробвах с WMP11 с всички пачове и ъпдейти към него но ефекта е същия. Хайде стига вече с тея фишеци, всички разбраха че проблема е при вас а не при простосмъртните хорица. но мисля че не хората трябва да ви руптаят на главите а именно БТК защото договора ви евентуално е с тях , а очевадно не им изпълнявате услугата.
» . mladen 2007-03-27 11:47
Админе , не ти ли писна да copy/paste-ваш 2 еднакви съобщения ? Просто ако трябва върнете си старата база данни с които бяхте на ББ1,2,3, и т.н , тогава наистина нямаше проблем.
» vyrnete se kym staroto izly4vane dungov 2007-03-27 11:51
NAPRAVETE NE6TO
 
 
 

Със съдействието на:

Спонсор

Медийни партньори

Радио Веселина
Радио Витоша
Радио Атлантик

Една продукция на

Една продукция на
 
web design: eDesign web design: www.edesign.bg

Copyright © 2007 www.bigbrother.bg.