» МОЛЯ АДМИНА ЗА ВНИМАНИЕ! |
caracal |
2007-03-30 19:36 |
След като тръгна днес онлай, сега отново прекъсна и изписва следния надпис!!!
Грешка: Windows Media Player cannot play the file. If the file is located on the Internet, connect to the Internet. If the file is located on a removable storage card, insert the storage card.
Настройките са ми правилни, интернета ми е добър, ди преди няколко минути нямаше проблем с гледането.
Явно има проблем при вас???? |
» Здравейте |
admin |
2007-03-30 19:40 |
Какъв абонамент ползвате? |
» МОЛЯ АДМИНА ЗА ВНИМАНИЕ! |
caracal |
2007-03-30 19:42 |
128 клбтс, 15 дни |
» Здравейте |
admin |
2007-03-30 19:44 |
Проблеми от наша страна с узлугата "На живо" няма. Проверете интернет връзката си и настройките, описани в ПОМОЩ. Опитайте да деактивирате антивирусния софтуер, ако ползвате такъв. |
» МОЛЯ АДМИНА ЗА ВНИМАНИЕ! Н |
caracal |
2007-03-30 19:47 |
админе, повтарям, че гледах до преди 10 мин, без проблем, настройките са ми изрядни, и по обяд бяха когато, пак ви писах защотоне вървеше, после тръгна само, сега пак прекъсна - НАСТОЙКИТЕ СА МИ ИЗРЯДНИ, ИНТЕРНЕТ ВРЪЗКАТА МИ Е ДОБРА. |
» |
admin |
2007-03-30 19:50 |
Опитайте да деактивирате антивирусния софтуер, ако ползвате такъв. |
» МОЛЯ АДМИНА ЗА ВНИМАНИЕ! |
caracal |
2007-03-30 19:51 |
ето това е темата, в която разговаряхме днес,
http://www.bigbrother.bg/forum_replies.pcgi?forum=3&post=13445
след това се оправи, сега отново прек ъсва със същия надпис
Грешка: Windows Media Player cannot play the file. If the file is located on the Internet, connect to the Internet. If the file is located on a removable storage card, insert the storage card.
Моля Ви, не ме препращайте отново към раздел помощ защото го научих на изуст и всичко при мен отговаря на изискванията и при това до преди малко нямаше проблем... |
» Здравейте |
admin |
2007-03-30 19:54 |
Състоянието и качеството на услугата се следи непрекъснато и в момента няма никакъв проблем от наша страна. Уверете се в състоянието на интъернет връзката и ако проблема продължи се свържетъе с нас на телефон 02/ 971 38 09 за да Ви съдействаме. |
» МОЛЯ АДМИНА ЗА ВНИМАНИЕ |
caracal |
2007-03-30 19:55 |
и при деактивирана антивирусна не става, както Ви казах, при мен всичко отговаря на изискванията и нямаше проблем до преди вече 15-20 мин, изведнъж прекъсна и вече се появава този надпис
Грешка: Windows Media Player cannot play the file. If the file is located on the Internet, connect to the Internet. If the file is located on a removable storage card, insert the storage card.
|
» |
admin |
2007-03-30 19:59 |
В момента какво Ви дава при тест за firewall и на демото? |
» МОЛЯ АДМИНА ЗА ВНИМ |
caracal |
2007-03-30 20:07 |
пак проверих файъруола и няма проблем с него, а демото върви, но онлайн не тръгва, отново същия надпис при него |
» Здравейте |
admin |
2007-03-30 20:11 |
рестартирайте компютъра и опитайте отново. Не би трябвало да има проблем. Услугата е достъпна и може да се ползва. |
» МОЛЯ АДМИНА ЗА ВНИМАНИЕ |
caracal |
2007-03-30 20:18 |
админ, рестартирах, но няма промяна.... нямам обяснение, всичко тук е наред и проверено по няколко пъти... въжможно ли е сега да гледат повече хора и за това да има проблеми?? като гледам темите във форума, доста хора се оплакват, че не им върви услугата..
ще пробвам по-късно пак да се вържа.. |
» Здравейте |
admin |
2007-03-30 20:25 |
По принцип няма проблем с броя на потребителите, а още повече в момента. Повечето от оплакванията са на абонати на ADSL, което няма нищо общо с услугата, която ползвате Вие. Ако желаете се свържете с нас на телефон 02/ 971 38 09 |